یامگا از ایران رفت ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال برابر هنگ کنگ (۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳) وضعیت گنگ حاج صفی برای حضور در آاک آتن محرومیت ۲ ساله در انتظار سرمربی لیگ برتری نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و برزیل(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)| یک باخت دیگر... پخش زنده بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | جشن قهرمانی تیم خیبر خرم آباد در لیگ یک و صعود به لیگ برتر صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟ اسپانسر استقلال بالاخره بازداشت شد اولین خرید استقلال لو رفت بسکتبالیست‌های شهرداری گرگان در یک قدمی فینال لیگ برتر قرارداد محمدی با استقلال تمام شد قلعه‌نویی: با تمام توان برابر هنگ‌کنگ بازی می‌کنیم نوراللهی در الوحده ماندگار شد؟ سقف بودجه تیم‌های لیگ برتر فوتبال مشخص شد + عکس خداداد افشاریان بازداشت شد اورونوف، گران‌ترین بازیکن لیگ برتر شد + عکس باشگاه استقلال به مهدی تاج: وی‌ای‌آر فراموش نشود
سرخط خبرها

سکانس آخر از نمایش بیست‌و‌یکم| لیگ برتر تمام شد!

  • کد خبر: ۱۱۱۰۲۴
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
سکانس آخر از نمایش بیست‌و‌یکم| لیگ برتر تمام شد!
لیگ برتر فوتبال ایران امروز به‌صورت رسمی تمام می‌شود.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ آخرین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود و آخرین پرده از نمایش تیم‌ها امروز اجرا خواهد شد. استقلال که پیش‌تر عنوان قهرمانی‌اش را قطعی کرده بود روز یکشنبه آخرین مسابقه‌اش را برگزار کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد و سایر دیدار‌های لیگ امروز دنبال خواهد شد. پرسپولیس که این فصل دستش از رسیدن به جام کوتاه مانده برای کسب عنوان نایب‌قهرمانی باید به میهمانی فجر برود.

سپاهان و آلومینیوم هم یکی از مسابقات جذاب این هفته را برگزار خواهند کرد؛ جا‌یی که مهدی رحمتی باید به مصاف دوست و هم‌بازی قدیمی‌اش برود. گل‌گهر سیرجان هم در خانه از ذوب‌آهن پذیرایی می‌کند و آخرین مسابقه هوادار در لیگ امسال در آبادان و در خانه صنعت برگزار خواهد شد.

فجرسپاسی-پرسپولیس‌/ ساعت ۱۹

زردپوشان شیرازی که این فصل تازه به لیگ برتر صعود کرده بودند، خداحافظی تلخی با این مسابقات داشتند. تیم جوان مجتبی سرآسیایی این فصل چوب بی‌تجربگی‌اش را خورد و اگر چند بازیکن باتجربه‌تر در ترکیب این تیم حضور داشتند، شاید بازی امروز این تیم هم اهمیت پیدا می‌کرد و به جای تهران، در همان شیراز برگزار می‌شد. در سوی مقابل، اما داستان کاملا متفاوت است. پرسپولیس روی سه امتیاز این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده است. با توجه به اینکه هنوز تکلیف حکم کمیته انضباطی درباره بازی پرسپولیس و تراکتور مشخص نشده، شاگردان یحیی گل‌محمدی برای قطعی کردن نایب‌قهرمانی‌شان، نیاز به سه امتیاز این بازی دارند.

فجر با هفده امتیاز از ۲۹ بازی، شانزده شکست، یازده تساوی، دو برد، ۱۰ گل زده و ۲۸ گل خورده در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که گرچه سقوطش به لیگ یک قطعی شده است، اما این آخرین بازی تیم شیرازی در لیگ برتر خواهد بود و بنابراین جدال با پرسپولیس برای آن‌ها یک بازی حیثیتی به‌شمار می‌رود. با‌این‌حساب پرسپولیس کار ساده‌ای مقابل فجر نخواهد داشت؛ حریف سرخ‌ها انگیزه‌های زیادی برای اثبات توانایی‌هایشان دارند و به‌هرنحوی تلاش می‌کنند نشان دهند سزاوار سقوط به لیگ یک نبوده‌اند.

۹+۱ غایب پرسپولیس در بازی امروز

پرسپولیس امروز در شرایطی برابر فجرسپاسی قرار خواهد گرفت که ۹ بازیکن قادر به همراهی این تیم در جدال با شیرازی‌ها نخواهند بود. وحید امیری و عیسی آل‌کثیر به‌دلیل مصدومیت در این بازی نیز همانند چند دیدار قبلی غایب خواهند بود. حامد لک و رضا اسدی هم به‌دلیل محرومیت در بازی امروز این تیم را همراهی نخواهند کرد. میلاد سرلک، مهدی ترابی، منوچهر صفروف، وحدت حنانوف و شرزود تمیروف نیز بازیکنان ملی‌پوش هستند تا جمع غایبان پرسپولیس برابر فجرسپاسی به ۹ نفر برسد. نکته جالب توجه اینکه یحیی گل‌محمدی نیز که در این فصل محرومیت زیادی را دنبال کرده، در این بازی نیز به دلیل چهار‌کارته بودن قادر به حضور در منطقه فنی نخواهد بود و بار دیگر وظیفه هدایت این تیم به حمید مطهری خواهد رسید.

سپاهان-آلومینیوم‌/ ساعت ۱۹

از ابتدای فصل پیش‌بینی می‌شد که سپاهان یکی از مدعیان جدی قهرمانی این فصل باشد، اما در میدان مسابقه برخی نتایج زردپوشان ناامید‌کننده بود. مثل شکست ۳‌بر‌۰ هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان که حتی محرم نویدکیا هم اعتراف کرد تصور چنین باختی را نداشته است. به‌هر حال سومی این فصل سپاهان قطعی است، اما این رتبه هواداران این باشگاه را راضی نمی‌کند. نویدکیا ظاهرا تاکنون دو بار به صورت شفاهی و کتبی از سرمربیگری تیمش استعفا کرده که هر دو بار با آن مخالفت شده است و گفته می‌شود فصل آینده هم شاید سرمربی قطب زرد فوتبال کشور باشد.

سپاهانی‌ها در آخرین مسابقه می‌خواهند از اعتبارشان دفاع کنند و به‌دنبال برد در این بازی هستند تا شاید به صورت معجزه‌وار بتوانند نایب‌قهرمان لیگ شوند و بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرند که البته احتمالش خیلی‌خیلی بعید است. بزرگ‌ترین ایراد فنی این فصل سپاهان نشناختن ترکیب ثابت تیم بود و تغییراتی که در ترکیب این تیم رخ می‌داد گاهی باعث کسب نتایج سینوسی و پرنوسان می‌شد. آلومینیوم اراک هم برای صعود یکی‌دو‌پله‌ای در جدول لیگ در این مسابقه تلاش می‌کند. آلومینیوم دو مساوی پشت‌سرهم داشته است و شاید سومین تساوی متوالی فصل را هم فردا به دست بیاورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->